מהו ביטוח רפואי לעסקים

שוק העבודה המודרני שונה מאוד ממה שהייה לפני שני עשורים בהרבה מאוד מובנים. אך אחד ההיבטים המעיינים של השוני הוא הצורה הגלובלית שבה מתנהל שוק העבודה. לא אחת אנו רואים עובדים ישראליים אשר יוצאים לחו״ל לצורך עבודה. לעתים מודבר בכנסים, תערוכות או פגישות אשר מאופיינות בנסיעה של העובד לזמן קצר.

שוק העבודה המודרני שונה מאוד ממה שהייה לפני שני עשורים בהרבה מאוד מובנים. אך אחד ההיבטים המעיינים של השוני הוא הצורה הגלובלית שבה מתנהל שוק העבודה. לא אחת אנו רואים עובדים ישראליים אשר יוצאים לחו״ל לצורך עבודה. לעתים מודבר בכנסים, תערוכות או פגישות אשר מאופיינות בנסיעה של העובד לזמן קצר. אך במקרים אחרים מדובר בתקופה ארוכה של מספר שנים. במקרים כאלו העובד יוצא לרילוקיישן של כמה שנים בחו״ל ביחד עם בני משפחתו והוא ממש חי בחו״ל כמו תושב. ישנם אנשים המתפתים לעשות ביטוח רפואי של מטיילים כאשר הם יוצאים לרילוקיישן. הסיבה לכך היא שזה פשוט נראה להם פתרון זול יותר. אך אתם יודעים איך אומרים, הזול הוא בסופו של דבר היקר ביותר. את הביטוח אתם מעריכים רק ביום שיקרה משהו חס וחלילה.ֿ

ביטוח רפואי לעסקים

כאשר יוצאים לחו״ל לתקופה ארוכה יש צורך להסתגל לאורח החיים במדינה שבה אתם שוהים ולקבל שם את כל השירותים שאתם צריכים. אחד מהשירותים שאני מתכוון אליהם הוא שירותי הרפואה. כאשר יוצאים לחו״ל, לכל תקופה, חייבים בטוח רפואי. אך ביטוח רפואי לעסקים הוא קצת שונה מהביטוח הרפואי הרגיל של המטיילים. בעוד ביטוח של מטיילים מיועד לטיפול במקרי חירום בלבד של נוסעים לתקופת זמן קצרה, הביטוח הרפואי לעסקים מיועד לתת כיסוי ביטוחי לכל מקרה רפואי בשוטף או בחירום. למטיילים זה נועד בשביל בעיות רפואיות שעלולות להתגלות במהלך החופשה שלכם ושחייבות טיפול מיידי. בסוג זה של ביטוח (למטיילים) כאשר מדובר במקרים קשים תמיד מחזירים להמשך טיפול רפואי בישראל. לעומת זאת ביטוח רפואי לעסקים מבין שאינכם בחופשה אלא שוהים בחו״ל תקופה ארוכה וחייבים שירותים רפואיים באופן שוטף. זו יכולה בדיקת דם, חיסון או סתם ביקור שגרתי אצל רופא. רק לעסקים נותן לכם כיסוי למקרים אלו.

חברות אשר רוצות לבטח את העובדים שלהם אשר יוצאים לרילוקיישן צריכות חבילת ביטוח אשר תספק כיוסי ביטוחי בחו״ל אך גם בארץ. אמנם העובדים ומשפחותיהם שוהים בחו״ל רוב הזמן, הם עדיין מגיעים לביקורים בישראל ועדיין חייבים להיות מכוסים מבחינה רפואית בכל רגע נתון. זה נועד במיוחד למקרים אלו.  עוד היבט חשוב הוא שמירת הזכויות הרפואיות בארץ. לא כולם מודעים לזה, אבל לאחר תקופה מסוימת בחו״ל מאבדים את הזכויות הרפואיות בביטוח הלאומי. מי ששהה שנים רבות בחו״ל וחוזר לארץ יגלה שיש לו תקופת המתנה והוא אינו זכאי לשירותים רפואיים. ביטוח רפואי לעסקים נותן מענה גם למי שחוזק לארץ.

    Scroll to top caret