מה המשמעות של ריהוט תעשייתי?

לרוב כשאנו חושבים על רהיטים, אנו נוטים לחשוב על האסתטיקה והעיצוב שלהם. עם זאת, במהלך השנים התפתחו קווים עיצוביים שמשלבים פונקציונליות ברמה גבוהה הרבה יותר. ריהוט תעשייתי נמצא בדיוק במשבצת של ריהוט עיצובי, שמיש ויעיל במיוחד, כזה שרמת העמידות שלו גבוהה מאוד ויתאים בעיקר כפתרון אחסון לבתי עסק גדולים. במאמר

לרוב כשאנו חושבים על רהיטים, אנו נוטים לחשוב על האסתטיקה והעיצוב שלהם. עם זאת, במהלך השנים התפתחו קווים עיצוביים שמשלבים פונקציונליות ברמה גבוהה הרבה יותר. ריהוט תעשייתי נמצא בדיוק במשבצת של ריהוט עיצובי, שמיש ויעיל במיוחד, כזה שרמת העמידות שלו גבוהה מאוד ויתאים בעיקר כפתרון אחסון לבתי עסק גדולים. במאמר הבא נבין מה הוא, מהם היתרונות שלו ואיך הוא איך הוא יכול לתרום לכל בית עסק.

מה המשמעות של ריהוט תעשייתי?

בכדי להבין מה המשמעות של המושג, נשווה תחילה בין ארון בבית פרטי לבין ארון במפעל. חישבו על מספר הפעמים שאנו פותחים ארון או מגירה בבית שלנו לעומת כמות הפעמים, שאותה מגירה תיפתח בחנות או במפעל.

המשמעות המיידית היא שבריהוט תעשייתי נעשה שימוש רב יותר בצורה משמעותית ולכן, עליו להיות עמיד מאוד, חזק וכזה שמיוצר באיכות גבוהה. בנוסף, ניתן לומר שהתחום הוא נגזרת של תחום העיצוב התעשייתי. בתחום העיצוב התעשייתי בדומה לנושא המאמר, לפני ייצור ועיצוב המוצר מתקיימים שלבי תכנון מוקדמים הכוללים מחקר, חדשנות חשיבתית, פיתוח למטרות תעשייתיות וכן אסתטיות מבחינת עיצוב הרהיט.

איך הוא תורם לבתי עסק?

ריהוט תעשייתי יהיה הרבה יותר פונקציונאלי ושימושי לכל בית עסק, בזכות המאפיינים של אותם רהיטים. הנה כמה סיבות מרכזיות לכך:

  • מגוון – ריהוט תעשייתי מאופיין בין היתר ברבגוניות שלו. ניתן לשלב אותו בבתי עסק מסוגים שונים, להשתמש בו כפתרונות אחסון לחללים שונים וכן להזמין ריהוט תעשייתי בהתאמה אישית אצל החברות המציעות שירות שכזה.
  • עמידות – מכיוון שאותם רהיטים מיועדים לרוב למקומות עבודה בהם השימוש הוא רב ויום-יומי, אותם רהיטים מיועדים להיות חזקים מאוד ועמידים לטווח ארוך בהתאם.
  • אסתטיקה – זו אולי לא התכונה הראשונה שלוקחים בחשבון בנוגע לזה, אך רמות הגימור של הרהיטים כיום בנוסף למראה התעשייתי שנכנס לאופנה, מביאים אותו לפסגות גם מבחינת העיצוב והנראות.
  • שימושיות – שמם השני של הרהיטים התעשייתיים הוא יעילות. מוצרים אלו נועדו להיות שימושיים במיוחד, נוחים לעבודה, בטיחותיים וכאלה שניתן לשלב בכל חלל, אולם תצוגה או בית עסק.

האם הוא מתאים גם ללקוחות פרטיים?

הנראות התעשייתית של רהיטים אלו, הפכה למבוקשת מאוד בשנים האחרונות וניתן אף לומר שסגנון עיצובי שלם התפתח סביב אותה נראות מחוספסת. כמובן שגם העמידות והאיכות הגבוהה של הרהיטים, תרמה לכך שהריהוט התעשייתי יכול בניגוד לעבר להתאים מאוד גם לבתים פרטיים וחללים קטנים יותר.

סיבה נוספת המאפשרת את השילוב שלו במגזר הפרטי, היא היכולת של חברות בכירות בתחום זה, כמו חברת קומפקטוס, להציע מערכי ריהוט תעשייתי המותאמים בדיוק לצרכי הלקוח.

ריהוט תעשייתי בקומפקטוס

מזה עשור שחברת קומפקטוס עין החורש, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור, פיתוח ושיווק של פתרונות אחסון מתקדמים, משלבת בפעילותה הענפה את עולם הריהוט התעשייתי.

החברה אשר הינה היבואן הרשמי של חברת Fami בישראל, גם מייצרת בייצור מקומי כחול-לבן ואף מייבאת מוצרים ממגוון החברות המובילות בעולם. בקומפקטוס תוכלו למצור מגוון פתרונות אחסון ומוצרים נוספים מתחום הריהוט התעשייתי ברמה הגבוהה ביותר, שכוללים בין היתר עמדות ושולחנות עבודה, ארונות עם מגירות, עגלות, מעמדי רב תא ועוד.

    Scroll to top caret