מצלמה אנליטיקה מחיר

נדמה שבכל מקום אליו אנחנו הולכים לאחרונה, אנחנו שומעים על אותה בינה מלאכותית ועל הטכנולוגיות שיוכלו ליהנות ממנה בעתיד. למעשה, ישנם תחומים שנהנים כבר היום מהדור הבא של המוצרים החכמים. כזו בדיוק היא מצלמת אנליטיקה, מצלמת אבטחה שלוקחת את איכות הביטחון צעד אחד קדימה. הנה כל מה שחשוב לדעת על

נדמה שבכל מקום אליו אנחנו הולכים לאחרונה, אנחנו שומעים על אותה בינה מלאכותית ועל הטכנולוגיות שיוכלו ליהנות ממנה בעתיד. למעשה, ישנם תחומים שנהנים כבר היום מהדור הבא של המוצרים החכמים. כזו בדיוק היא מצלמת אנליטיקה, מצלמת אבטחה שלוקחת את איכות הביטחון צעד אחד קדימה. הנה כל מה שחשוב לדעת על מצלמות אנליטיקה מחיר כולל. מה זה מצלמת אנליטיקה?

כולנו יודעים פחות או יותר מהי מצלמת אבטחה ולשם מה מתקינים אותה בבתים, בדירות ובבתי עסק שונים. אך מצלמת אנליטיקה היא מסוג המוצרים שמשכיחים מאיתנו את כל מה שהיה לפניה, מכיוון שלאחר שמבינים עד כמה היעילות של אותה מצלמת אבטחה היא גדולה וכמה היא מתקדמת יותר ממצלמת אבטחה רגילה, קשה לחזור אחורה.

מצלמת אנליטיקה היא מצלמת אבטחה אשר עושה שימוש במצלמת IP עליה מותקנת תוכנת אנליטיקה מתקדמת. אותה תוכנה מופעלת על ידי אלגוריתם אשר הוגדר מראש, וייעודו הוא לנתח את התמונה שהוא קולט בצורה חכמה.

מצלמת אנליטיקה יודעת לזהות בעזרת 'למידה עמוקה' (Deep Learning), את העצמים השונים ולהבדיל ביניהם. כלומר, התוכנה תדע להבדיל בין אנשים שונים, בין סוגי רכבים ובין אירוע חריג ומסוכן לכזה שניתן להתעלם ממנו.

מה הם היתרונות שבמצלמת אנליטיקה?

מצלמות אנליטיקה טומנות בחובן יתרונות רבים, אשר גורמים למצלמות אבטחה רגילות להיראות מיושנות. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים:

  • יכולת זיהוי גבוהה: מצלמות אנליטיקה מזהות פרטים קטנים ומדויקים. היא תוכל למשל לזהות פרצוף ספציפי שהוגדר לה מראש, לקרוא ולצלם לוחיות רישוי של מכוניות חולפות ואף לזהות פעולות חריגות ששונות מהיום-יום ומהוות אינדיקציה לחשד.  
  • זיהוי אסונות: התוכנה המתקדמת שמותקנת במערכת האנליטיקה שבמצלמה, יודעת לזהות לא רק פריצות וגניבות, אלא גם עשן, שריפות, מזג אוויר קיצוני וכמובן לשלוח התראה במקרים הרלוונטיים.
  • סוף להתרעות שווא: לא עוד התראות על חתולים שעוברים מול המצלמה, או על מישהו ששוב שכח לנטרל את האזעקה לפני כניסתו לבית. בניגוד למצלמות האבטחה הישנות שידעו לזהות תנועה בלבד, מצלמות אנליטיקה ידעו לזהות על איזו תנועה מדובר, האם היא חריגה והאם היא כזו שמצדיקה שליחת התראה. בנוסף, תוכלו גם אתם להגדיר מה שווה התראה ומה לא.

מה משפיע על מצלמה אנליטיקה מחיר?

ישנם מספר גורמים מרכזיים שישפיעו על מחירי מצלמות אנליטיקה שונות. הגורמים שישפיעו ביותר על מחיר מצלמת אנליטיקה הם גודל עדשת המצלמה, הרזולוציה שלה וכן תכונות נוספות בתוכנת האנליטיקה.

מצלמה אנליטיקה מחיר – המחירים של המצלמות השונות נעים בין 500 ל-1,500 ₪. העיקרון הוא שככל שהרזולוציה וגודל העדשה יהיו גדולים יותר, כך גם המחיר יעלה בהתאם.

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את ההתקנה של מצלמות אלו. לעיתים, יהיה צורך גם במערכת אבטחה אנליטיקה מרכזית, אשר תהווה מוקד לכל המצלמות. חשוב לא להתפשר על התקנה איכותית ולבחור בחברה מקצועית ואמינה, אשר תוכל להשוות את רף המצלמות המתקדמות בהתקנה מקצועית לא פחות.

למי ולאן מצלמות אלו יכולות להתאים?

מצלמות אנליטיקה יכולות לאבטח מקומות רבים, קטנים וגדולים. לכן, לא משנה אם אתם גרים בבית פרטי, רוצים לאבטח את בית העסק, את הבניין כולו או רק את המשרד – מצלמת אנליטיקה תוכל לתת את המענה היעיל והבטיחותי ביותר עבור כל מקום.

חשוב לדעת שגם אם יש לכם מצלמות רשת אשר כבר מותקנות וברצונכם לשפר אותה ולהתקדם למצלמות אנליטיקה, ניתן להוסיף יחידת עיבוד עם התוכנה הרלוונטית למצלמת הרשת.

    Scroll to top caret