פרסום- נמצא בכל מקום

פרסום בשלטי חוצות היתרון בפרסום החברה בשלט חוצות הוא בנגישות לכל סוגי האנשים, נהגים, ילדים ומבוגרים – כולם בעלי גישה לפרסומת המודבקת על האוטובוס שנע ברחבי הארץ, לשלט הענק שמתנוסס מעל ראשי העוברים ושבים מתחת לבנייני עזריאלי. כך גם הרשויות נהנו מאוד מהכספים המוזרמים מחברות המבקשות לפרסם את עצמן, שלטי

פרסום בשלטי חוצות

היתרון בפרסום החברה בשלט חוצות הוא בנגישות לכל סוגי האנשים, נהגים, ילדים ומבוגרים – כולם בעלי גישה לפרסומת המודבקת על האוטובוס שנע ברחבי הארץ, לשלט הענק שמתנוסס מעל ראשי העוברים ושבים מתחת לבנייני עזריאלי. כך גם הרשויות נהנו מאוד מהכספים המוזרמים מחברות המבקשות לפרסם את עצמן, שלטי חוצות הוא עסק יקר שלרוב רק החברות הגדולות ביותר בשוק יכולות להרשות לעצמן לממן אותו.

פרסום

פרסום ברדיו

פרסום ברדיו, אשר מעביר את המסר באופן רדיופוני בלבד ללא ויזואליה, מצליח להיקלט באופן אפקטיבי בראשי המאזינים רק לאחר תקופת פרסום של כשבועיים, פחות מכך כבר לא כל כך משתלם להשקיע את הכסף ברדיו. פרסומת ברדיו מגיעה למאזין לרוב כשהוא נוהג, מבשל במטבח או עובד במשרד, כלומר כשאר הוא אינו קשוב במאה אחוז ועסוק בפעילות אחרת תוך כדי האזנה, לכן המסר המועבר חייב להיות משודר באופן שיגרה את האוזן ויצליח לתפוס את תשומת ליבו ולו למספר שניות בודדות, לכן פרסומות ברדיו לרוב יהיו פשוטות, קצרות וקולעות למטרה.

פרסום בטלוויזיה

עם שני היתרונות שמשדר הטלוויזיה מכיל, לשמוע ולראות, פרסומות בטלוויזיה היו מאז כניסת הטלוויזיה בחיינו כפרסומות יקרות אך עם פוטנציאל אדיר להצלחה. אין בית בישראל כמעט שאינו אוחז בטלוויזיה משפחתית, שלא לדבר על טלוויזיה בכל חדר של בני המשפחה. יתרונות אלו הפכו את הטלוויזיה ליעד מועדף לפרסומאים ולחברות המבקשות לפרסם את מוצרן כאמצעי מתווך בינן לבין הצרכנים.

ברשתות חברתיות

המעבר של הציוויליזציה מהמדיות המרכזיות בחיינו- הטלוויזיה והרדיו לאינטרנט, הפךאת האינטרנט למקום בו אנו מבלים שעות רבות מזמננו, לפחות יותר מכל מדיה תקשורתית אחרת. עם זאת, עליית הרשתות החברתיות לקדמת הבמה, כמו פייסבוק, יוטיוב או בלוגים הפכו בשנים האחרונות לזירה החמה ביותר בעולם הפרסום. הרשת חברתית מצליחה להגיע למגוון רחב של אוכלוסיה, לכמות המרבית של צרכנים בפוטנציה ובמינימום של השקעה כספית. בלוגרים מצליחים כיום משתכרים סכומים נעים בשביל שישלבו בתוכן עליו הם כותבים מוצרים לפרסום, או משווקים אירועים כלשהם כדי למשוך אליהם יותר אנשים. כך גם הפייסבוק, הזירה החמה ביותר באינטרנט כיום, משמשת רבים למטרות פרסום, בין אם מוסווה באמצעות רכישת כמות אינסופית של חברים ועדכונם באופן תמידי בנוגע לחידושים או הודעות הקשורות למוצר וכך מטפטפים  לגולשים את המוצר לראשיהם. דרך נוספת לפרסום בפייסבוק היא באופן גלוי, כאשר באופן זה, באמצעות הפרטים המוזנים אצל כל משתמש, הפרסומות מגיעות לקהל הכי רלוונטי למוצר המשווק, למשל: סטודנטית הגרה בתל אביב ונמצאת בסטאטוס המוגדר כ"במערכת יחסים" תזכה לפרסומות של טיפולי לייזר, אולמות וגני אירועים או טיסות זוגיות לחו"ל.

בעיתונות

העיתונות המודפסת אומנם חוותה זעזוע בשנים האחרונות עם הידלדלות קוראים לטובת אמצעי המדיה האחרים, אך עם זאת תחום הפרסום במדיה הכתובה ממשיך להוות כ-80 אחוז מסך הכנסות העיתונים, וחלק נכבד מעמודיהם. העיתונים, בהם קוראים בנסיעה באוטובוס, בתור לרופא, בבית עם הקפה של הבוקר או בסוף השבוע, מצליחים לשמור את ראשיהם מעל המים בעיקר בזכות אתרי האינטרנט, שברבים מהמקרים נמצאים בבעלותם של בעלי עיתון, כשהם מבטיחים פרסום חינם באתר האינטרנט שלהם יחד עם פרסום בעיתון, כך זוכים בעלי החברות המפרסמים לחשוף את המוצר שלהם הן על דפי העיתון והן ברחבי האינטרנט.

    Scroll to top caret