לא סתם אומרים שתוכן הוא המלך. התוכן באתר שלכם הוא לא פחות מהדבק שמחזיק את הכל יחד. כאשר אתם נותנים דגש מספיק גדול בכל הנוגע לכתיבת תוכן לאתר שלכם, הלקוחות שלכם לא יוכלו להמשיך לדפדף וימצאו את עצמם משתהים דקות ארוכות על האתר שלכם. מעבר לכך, נבוא ונאמר שכתיבת תוכן איכותי לאתר לא רק תעזור לכם לחשוף אותו בפני יותר גולשים רלוונטיים, אלא גם תביא לכם לקוחות נוספים לאתר ולעסק.
אז כיצד ניתן לכתוב תוכן שבאמת מביא לקוחות לאתר? ריכזנו עבורכם 3 שלבים עיקריים. רק לפני הכל, בואו ונבין למה כתיבת תוכן מוכוון קידום אתרים היא כל כך חשובה והכרחית מלכתחילה.
למה כתיבת תוכן איכותי ומושך לאתר חשובה בכל עסק?
מהרגע בו גולש מגיע לאתר שלכם ונחשף לתכנים שלכם, יש לכם מקסימום של כ-8 שניות בודדות ללכוד את תשומת הלב שלו. מחקרים רבים הוכיחו שלאחר בין 5 ל-8 שניות, המוח האנושי פשוט מאבד ריכוז. זאת אומרת, שאם לא תפסתם את העין של הגולש שלכם כבר בהתחלה, אתם עלולים לאבד אותו מבלי שהוא בכלל הספיק להבין מה יש לכם להציע ולמה כדאי לו להמשיך לקרוא ולהכיר אתכם.
על ידי כתיבת תוכן איכותי ומקורי לאתר אתם יכולים לתפוס את תשומת לב הגולשים יותר ביעילות, וכך לגרום לקידום אתרים איכותי. בכך בעצם אתם מעשירים את חוויית הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומעניקים להם ערך מוסף, עוד לפני שבכלל ביקשתם מהם לעשות משהו. לאחר שהם ימשיכו לקרוא ויתעניינו, הם ירגישו אליכם תחושת קרבה ואמון. זאת כמובן, אם התוכן שלכם גרם להם לעשות כן. בעזרת תוכן איכותי באתר שלכם, אתם יכולים לגרום לגולשים להישאר באתר וליצור קידום אתרים איכותי יותר. לבצע את פעולות ההמרה הרצויות ולהנחות אותם במורד המשפך השיווקי שלכם. כלומר, כל הדרך מחשיפה ראשונית עד להרשמה לאתר או לניוזלטר שלכם, ולבסוף גם רכישת המוצרים או השירותים שאתם מציעים.
ועכשיו, לאחר שהבנו למה כתיבת תוכן מוכוון קידום אתרים היא כל כך חשובה וקריטית, בפניכם 3 שלבים עיקריים שחשוב לבצע על מנת לכתוב תוכן איכותי שיביא לקוחות לאתר שלכם:
-
תבנו לעצמכם שפת מותג ייחודית ותדבקו בה בכל התכנים שלכם
כאשר אתם בונים אתר לעסק, בין אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים, אתם בעצם בונים מותג. האתר שלכם צריך “לדבר” בשפה אחידה. שפת המותג מתבטאת בהכל החל מהעיצוב שלכם, הלוגו, התוכן הכתוב, הפרסומים ועוד. עקביות היא שם המשחק במקרה הזה.
-
העניקו לגולשים שלכם ערך מוסף בדרכים שונות ויצירתיות
אחד הדברים החשובים ביותר שעסק או מותג יכול להציע ללקוחות שלו, הוא ערך מוסף. מה הכוונה? ערך מוסף מתבטא בכך שאתם מעניקים לגולשים שלכם תוכן מקורי ומעניין בצורת מאמרים בבלוג, סרטונים, שאלונים, ועוד. כל דבר שיכול לתת לגולשים שלכם באתר את האפשרות ללמוד משהו חדש שהם לא ידעו עד כה. תנו להם הרגשה שהם מקבלים מכם יותר משאתם מבקשים מהם.
-
גוונו בסוגי המדיה שאתם מפרסמים והימנעו מלהיות מונוטוניים
שימוש בתמונות, סרטונים ותוכן אינטראקטיבי יגביר את רמת המעורבות של הגולשים שלכם באתר. באמצעות תוכן איכותי ומקורי שמוצע לגולשים דרך סוגים שונים של מדיה, אתם יכולים ליצור הרבה יותר אינטראקציה ובכך הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחשפו לתכנים מעניינים מכל הסוגים. בנוסף, האתר שלכם גם יכול ליהנות בזכות הגיוון מעלייה משמעתית של הדירוג שלו בפני מנועי החיפוש.
אולי ייעניין אותך גם: